Keukentafel

multimedia, reclame, reizen, film, muziek, karl leenknegt, en 't leven

Het naaktfilmpje van Lien van de Kelder en Humo: pulling a Telenet

Enorm hoge verwachtingen en viral marketing all over the place. Iedereen herinnert zich nog de flater van Telenet drukt op de knop? Veel fuzz voor wat uiteindelijk een ijskoude douche bleek. Géén unlimited downloads bij Telenet en zéker geen filmpje van een naakte Lien van de Kelder.
Negatieve reclame is ook reclame zeker? Eigenlijk geef ik de marketingboys die zichzelf nu liggen te verkneukelen geen ongelijk. Face it, we zijn allemaal consumptiehoeren met een kortetermijn geheugen.

Ik koop deze week geen Humo als protest (wie doet mee?)
En bij Telenet ben ik al een tijdje weg.

posted by Keukentafel in marketing and have Comments (2)
  • http://houbi.com Dirk

    Als je goed kijkt – of op het juiste moment een screenshot neemt – hebben Humo en Lien wel degelijk woord gehouden.
    En eigenlijk is dat van die beroemde babe die uit de kleren gaat gaan op de pop poll gewoon een terugkerende lol. Ook de vorige jaren kwam er dan een komiek op bezoek…
    http://houbi.com/?p=205 voor “the evidence”.

  • http://blog.puscifer.be Kelthas

    Ik kan niet anders dan m’n humo kopen, abonnement die geleverd wordt aan m’n voordeur.

Switch to our mobile site